• החופש לבחור בבריאות

עדשים וארטישוק ירושלמי

תבשיל עם טעם מיוחד במינו, מתאים כתבשיל קדרה בתנור או על הגז. ארטישוק ירושלמי או חמנית הפקעות או אגס אדמה עשיר בברזל באשלגן וסיבים תזונתיים. תוספת העדשים הופכת את המנה לעשירה באוד בברזל.

מצרכים ל4 סועדים: 5 ראשים של ארטישוק ירושלמי 1 גמבה חתוכה כאוות נפשך 2 בצלים קצוצים 2 כפות שמיר קצוץ כוס עדשים ירוקות 4 כפיות שמן זית חצי כפית מלח פלפל שחור גרוס לפי העין כורכום לפי הטעם


אופן ההכנה: 1. משרים את העדשים בין שעתיים לארבע שעות. 2. להוסיף את העדשים לסיר מים+ חצי כפית מלח עד לרתיחה. 3. מחליפים מים ומבשלים את העדשים עם התבלינים והירקות לחצי שעה עד שעה או עד לריכוך. 4. מסננים ומעבירים לצלחת הגשה. 5. יוצקים 1 כפית שמן זית על כל מנה.

טיפ- מומלץ לאכול עם עגבנייה

מי יודע למה?

שילוב של עגבנייה העשירה בויטמין C מסייעת לספיגת הברזל


בתאבון!!

שקמה דויטש דיאטנית קלינית, מאמנת כושר ומנחת קבוצות

0 צפיות
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram

המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי או רפואי.

טיפ בריא כל רבעון