• החופש לבחור בבריאות

פנקייק חלבון

מתכון מפנק לפנקייק בריאותי

גם באוכל אפשר למצוא את שביל הזהב :) ולהחליף מוצר או שניים למוצרים בריאים יותר. לפנייך פנקייק בריאותי לא מטוגן, המכיל קמח חומוס וקמח מלא, ממרח חלווה בייתי מטחינה וסילאן.

רכיבים:

חצי כוס קמח מלא או קמח כוסמין

חצי כוס קמח סויה או קמח חומוס חצי כוס זרעי פשתן טחונים מושרים במים 2 כפיות אבקת אפייה 3 שקיות סוכר וניל כוס משקה סויה 2 כפות סילאן או סירופ חרובים קמצוץ אגוז מוסקט וקינמון

כף טחינה+ כף סילאן = ממרח חלווה ביתי

קוקוס טחון


אופן הכנה: המתכון מתאים ל8 פנקייקים גדולים או 12 קטנים. מבחינת ספירת פחמימות: כל פנקייק קטן ללא תוספות שווה ערך לפרוסת לחם.

1. לערבב את כל החומרים עם מטרפה או עם מזלג, עד שנעלמים הגושים ומתקבל מרקם חלק. הדרך האהובה עלי לבדיקת הבלילה היא הרמת המטרפה מעל הבלילה: המרקם טוב אם נוזל ממנו חוט בלילה אחיד ולא טיפות. 2. להוסיף מים על מחבת טפלון (אפשר גם שמן קוקוס)

3. מתי אפשר להפוך את הפנקייק? כשמופיעות בועות קטנות בפנקייק.

4. לקשט את המנה בפירות, אגוזים ושקדים.


בתאבון

שקמה נחמן

תזונאית ספורט, מאמנת כושר ובריאות

0 צפיות
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram

המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי או רפואי.

טיפ בריא כל רבעון