• החופש לבחור בבריאות

שייק רמזור - 3 צבעים

עודכן ב: 12 מרץ 2020

עצרו!

לפני שאתם שמים גז באימון זכרו להזין את הגוף ולמלא את המאגרים. השייק האדום מומלץ חצי שעה לפני אימון. מי שלא מתאמן עדיף לשתות מעט מהשייק כי הוא מלא באנרגיה ופחמימות ודל בחלבון. השייק הצהוב מומלץ ליום מלא באנרגיה ובעשייה והשייק הירוק לאפקטיביות בעבודה. אדום, צהוב ירוק - צאו :)



1. שייק אדום

איך מכינים שייק אדום לשני אנשים?


רכיבים: בננה או חצי כוס אבטיח או דובדבנים או ענבים סגולים רבע כוס מלון או פירות יער קפואים

2 תמרים או 2 כפות מחית תמרים כף שיבולת שועל כף זרעי צ'יאה או פשתן 7 שקדים (עדיף מושרים במי מלח וקלופים) כוס משקה אורז או מים


אופן ההכנה:

1. מערבלים בבלנדר הכל חוץ מהבננה

2. מערבלים עד לתערובת אחידה.

3. מוסיפים בננה ומערבלים שוב.

4. מגישים בכיף, אפשר להוסיף כף פסיפלורה (שלא מומלץ לשים בבלנדר בגלל הגרעינים)


* שיבולת שועל הינה נטולת גלוטן, בהנחה שלא באה במגע עם מוצרים המכילים גלוטן. אחוז מזערי מתוך הרגישים לגלוטן רגישים גם לאבנין- חלבון שיבולת השועל.




2. שייק צהוב- ליום של עשייה


שייק צהוב הוא שייק קצת חריף, נא להתכונן ליום מלא בעשייה. השייק ממש אחלה לריכוז בתנאי ששותים מלא מלא מים (ולא רק את השייק). אני באופן אישי מוהלת חצי מהשייק בשתי כוסות מים וכך משלימה נוזלים.


רכיבים: תאנה או מנגו או בננה תפוח או אגס כף שיבולת שועל מלפפון מקולף 1 אגוז מלך כף זרעי פשתן ג'ינג'ר כוס סויה

קורט מוסקט, ציפורן וכורכום



אופן ההכנה:

1. מערבלים בבלנדר הכל חוץ מהבננה או המנגו (שמתערבלים בנגלה השנייה)

2. מערבלים עד לתערובת אחידה.

3. מוסיפים בננה או מנגו ומערבלים שוב. 4. מגישים עם פרוסת פרי על הכוס