• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram

תוכנית לרכישת הרגלים

המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי או רפואי.

אימון כוח מוח

האם יש דרך קלה לשפר את היכולות המנטליות שלנו? כן! ניתן לשפר באימון כוח מוח יכולות כגון: חדות, יעילות, תשומת לב לפרטים הקטנים, זיכרון, רגישות, גמישות מנטלית, חשיבה חיובית ויצירתיות.

 

תאי העצב במוח מייצרים לעצמם חומרי הזנה והתחדשות הנקראים גורמי גדילה עצביים. חומרי ההזנה המוחיים האלו שומרים על נוירונים תחושתיים וסימפתטיים ומשפרים את היכולות המנטליות.

כמות הייצור של חומרים אלה תלויה במידת הפעילות של תאי העצב. הפעלה של תאי העצב תגדיל את הייצור של גורמי הגדילה העצביים. 

 

על מנת לעודד את פעילות תאי העצב חשוב להיחשף לגירויים מגוונים ומשתנים. גם אם העבודה שלנו מאמצת את הראש- אנחנו נוסעים לרוב לאותם מקומות, כל יום מריחים את אותם הריחות ומפעילים את המוח לפי תבנית שגרתית. אבל, אפשר גם אחרת...

 

אימון כוח מוח יוצר דפוסי פעילות חדשים במעגלי תאי העצב. ניתן לשלב אימון מוחי חושי כחלק מאימון כושר או להיחשף לגירויים יצירתיים  במהלך היום. בשני המקרים התוצאה היא חיזוק קשרים עצביים.

הנוסחא של כוח מוח

אימון כוח מוח  
פעילות גופנית 

תזונה נכונה 

שינה

  1. אימון כוח מוח מפתח ומשדרג את היכולות שלנו. רוצים להיות אנרגטיים, יעילים, רגועים וגמישים מנטלית?

  2. אימון כושר מחזק את הגוף. שעות הישיבה הממושכות יכולים לגרום לכאבי שרירים, לתסכול ולשעמום. באימון כוח מוח אנחנו חוסכים זמן ומרוויחים שתי ציפורים במכה אחת: הגירוי החושי עוזר לתאי העצב שלנו ליצור גורמי גדילה עצביים ו... המוח והמוח עסוק בגירויים של האימון (שעובר בהנאה מבלי שנרגיש). 

  3. תזונה מאוזנת- לתזונה יש השפעה מכרעת על התפקוד המוחי, לכן בנוסף לאימונים אני בונה תפריט תזונתי שבועי מותאם אישית ומלווה אתכם עד להטמעת ההרגלים.

  4. שינה מאפשרת התאוששות פיזית, נפשית, שליטה רגשית ונטרול רדיקלים חופשיים במוח. כאשר ישנים טוב יש אנרגיה לאימון וכאשר מתאמנים- ישנים טוב יותר.

אימוני כוח מוח לאימהות צעירות

תכנית אימון ותזונה לאימהות צעירות שכולל תרגילי כוח מוח.

אני לא צריכה לספר לך כמה את אלופה! משתלטת על ערימת המטלות בבית כחימום.

אישה חזקה עם סבלנות ברזל ושרירי ישבן מפלדה.

דמייני איך תרגישי כאשר תתאמני בערב עם חברות, איך תחכי למלקחת טובה ותשני שינה עמוקה אחרי האימון.

זה כל כך כיף שנכנסים לכושר. הכל בחיים מסתדר פתאום כשדואגים לגוף.

האימון יגרום לך להרגיש אנרגטית, חזקה ורגועה (תוכלי להוציא את כל הקיטור שצברת בעבודה). נתחיל חימום מפרקים נחמד ופשוט, אחת מול השנייה בלי מראה וסיבוכים.

לאחר מכן נבצע את החלק העיקרי של האימון: התחנות.

  • כל תחנה מחזקת שרירים שונים

  • ציוד הכושר שונה בין התחנות (פיטבול, גומיות, בוסו, משקולות, מדרגה ורצועות אימון). 

  • יש סבב בין התחנות. כשאת בתחנה- את יכולה להתחזק בקצב שלך.​

  • האימונים יכולים לסייע לך בחיטוב, חיזוק, שיפור בשיווי משקל, סיבולת לב ריאה, ריכוז וזיכרון.

  • כל אימון הוא שונה, התרגילים מתחלפים ועם הזמן נעשים מאתגרים יותר.
  • תקבלי יחס אישי ותראי כמה מהר תצליחי לשפר את הכושר הגופני.

אז אם את אוהבת להתמיד, להיות חלק מקבוצה ולראות תוצאות, אימון כושר פונקציונאלי יכול להתאים לך. 

מגיע לך להרגיש נפלא

כוח מוח 40 פלוס

תוכנית אימון ותזונה לנשים 40 פלוס. מיועד לנשים שהאחריות והמסירות שלהן אין סופיים. (זאת את? את בטח תמיד דואגת שהכל יהיה מושלם. אבל מתי בחרת בעצמך לאחרונה? אולי יהיה לך יותר אנרגיה לדאוג לכולם כאשר לך יהיה טוב. כאשר תדאגי לבריאות הפיזית והנפשית שלך.

דמייני איך תרגישי כאשר תתאמני בערב עם חברות, איך תחכי למלקחת טובה ותשני שינה עמוקה אחרי האימון. זה כל כך כיף שנכנסים לכושר. הכל בחיים מסתדר פתאום כשדואגים לגוף.

האימון יגרום לך להרגיש אנרגטית, חזקה ורגועה (תוכלי להוציא את כל הקיטור שצברת בעבודה). נתחיל חימום מפרקים נחמד ופשוט, אחת מול השנייה בלי מראה וסיבוכים.

לאחר מכן נבצע את החלק העיקרי של האימון: התחנות.

  • כל תחנה מחזקת שרירים שונים

  • ציוד הכושר שונה בין התחנות (פיטבול, גומיות, בוסו, משקולות, מדרגה ורצועות אימון). 

  • יש סבב בין התחנות. כשאת בתחנה- את יכולה להתחזק בקצב שלך.​

  • האימונים יכולים לסייע לך בחיטוב, חיזוק, שיפור בשיווי משקל, סיבולת לב ריאה, ריכוז וזיכרון.

  • כל אימון הוא שונה, התרגילים מתחלפים ועם הזמן נעשים מאתגרים יותר.
  • תקבלי יחס אישי ותראי כמה מהר תצליחי לשפר את הכושר הגופני.

 

אז אם את אוהבת להתמיד, להיות חלק מקבוצה ולראות תוצאות, אימון כושר פונקציונאלי יכול להתאים לך. 

מגיע לך להרגיש נפלא, הגוף והמוח שלך שווים השקעה! 

כוח מוח לילדים

לפעמים משעמם להתאמן ומחפשים אימון מעניין​.​

מתחשק לי חימום חוויתי, ושיהיה מאגר תרגילים אינסופי​

שיהיו יותר גירויים, שידליקו את החושים​

שונה ואחר מתרגילים הרגילים, פלפל ומלח הימלאיה לחיים​

הילד מתחיל לצמוח - עם אתגר לשרירים ולמוח

​מתאים גם להורים וילדים, שביחד מנצחים אתגרים

אימון משולב לגוף ולמוח. ייחודי, מקורי ומוסיף מצב רוח.

  • פעילות גופנית ומנטלית לילדים, שיפור הכושר באמצעות משחק.

  • אכילה בריאהמודעות עצמית לגופינו ותחושותיו, הקשבה למלאות ושובע ורעב.

  • שדרוג תחושת המסוגלות ויצירת קשר אנושי בתוך קבוצה.

מגוון אימונים נוספים בהתאמה אישית

  •  אימון משפחתי, זמן איכות וכושר

  • אימון משלים למטפסים. טיפוס ספורטיבי בקיר טיפוס, במצוק טבעי או בבולדר לעיתים מלווה בפציעות. התאמת חימום ספציפי לקראת טיפוס, אימון משלים לאיזון שרירי. 

  • אימון כושר מאתגר בשילוב פיטבול, גומיות, משקולות ורצועות אימון. יוצאים בהרגשה של מליון $

  • TRX, רצועות אימון

  • קרוספיט CrossFit, אימון התנגדות.

  • אימון פונקציונאלי לנשים, אימון לנשים בהריון

  • אימון קיקבוקס kickboxing 

  • ריקוד פופינג, אירובי דאנס, טווארקינג Twerking

  • עיצוב וחיטוב הגוף, פילאטיס.

  • aerial silks -טיסו, אקרו יוגה

  • התעמלות בונה עצם לגיל הזהב, מתיחות והרפיה.

  • אימוני כושר לילדים, התעמלות לגיל הרך

  • אימוני כוח מתפרץ, התנגדות, זריזות ושיווי משקל.

  • אימונים אישיים ופונקציונלים לנכים ובעלי מוגבלות פיזית

  • אימון אינטרוולים עצימים HIT.

  • אירובי ועיצוב-  אימון שמשלב כוח, סיבולת שריר עם סיבולת לב ריאה. למידת התנועות של האירובי דורשות קוארדינציה וזיכרון תנועתי.

  • בניית תכנית אימון לחיטוב/בניית שריר לנוער (*14+)

  • אימון אישי- כל אימון שונה וחדש ומתמקד בחיזוק, בחיטוב, בשיווי משקל ובסיבולת לב ריאה.
    נפרוץ את הגבולות ונשפר את הכושר הגופני בזמן במקום שמתאימים לך.

 

סרטוני נוסטלגיה להמחשת האווירה המשפחתית

אימון כושר לנשים

אימון כושר לנערות

אימון כושר משפחתי

חוג תזונה וכושר לילדים

אימון כושר לגיל השלישי

אימון כושר אישי