• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram

תוכנית לרכישת הרגלים

המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי או רפואי.

תזונה

המזון משפיע על היכולות הפיזיות והמנטליות שלנו. יחד נבנה תפריט תזונתי שבועי, הכולל מעקב ובדיקה מתמשכים. חשוב לי שנתאים התפריט במיוחד עבורך וניישם את העקרונות בשגרה שלך. 

כושר

 פעילות גופנית גורמת לנו להרגיש כוח וביטחון. נוכל להתאמן יחד באימון אישי או קבוצתי או לקבל תכנית אימון וליווי שיבטיחו התמדה. אני מאמינה שספורט באופן קבוע הוא המפתח לחוסן ולרוגע. 

כוח מוח

גם אם העבודה שלנו מאמצת את הראש- אנחנו נוסעים לרוב לאותם מקומות, כל יום מריחים את אותם הריחות ומפעילים את המוח לפי תבנית שגרתית. 

 

על מנת לעודד את פעילות תאי העצב חשוב להיחשף לגירויים מגוונים ומשתנים. אימון כוח מוח יוצר דפוסי פעילות חדשים במעגלי תאי העצב. ניתן לשלב אימון מוחי חושי כחלק מאימון כושר או להיחשף לגירויים יצירתיים  במהלך היום. בשני המקרים התוצאה היא חיזוק קשרים עצביים ושיפור של: חדות, יעילות, תשומת לב לפרטים הקטנים, זיכרון, רגישות, גמישות מנטלית, חשיבה חיובית ויצירתיות.

פידבק ותמיכה הם המפתח להתמדה.

ניצור יחד מערכת הרגלים חזקה.

 21 יום - 21 דקות וההרגל החדש בידיים שלנו.

יש אנשים ששותים מים בקלות, אבל היו רוצים להתרגל לאכול יותר ירקות. בתוך הקטגוריה של תזונה ואימונים, איזה הרגל נרצה להטמיע בחיים?

ניישם יחד שיטה שתאפשר לך להתמיד בקלות ומתוך בחירה.

הגיע הזמן לרכוש הרגל שיעשה את ההבדל!