המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי או רפואי.

  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram

טיפ בריא כל חודש

סדנאת איפור מאוכל

איפור, אימון כושר וצילומים ספורטיביים של התוצר האמנותי. 

 

רוצים להגיע לסדנת איפור מאוכל, שכוללת גם אימון כוח מוח?

V פעילות מגבשת

V מסכת הזנה לפנים ללא ריח. 

V דיוק התזונה, איזון האכילה

V כלים להתמודדות עם אכילה רגשית

V אימון מוחי חושי, ריכוז ואנרגטיות

V העלאת המוטיבציה, הכוח והביטחון

V  להשקיע בארוחות, להרגיש טוב

V חיזוק המוח והגוף -מיצוק וחיטוב

הזמינו עכשיו סדנא של איפור מאוכל ותיהנו מזמן איכות לאמהות ובנות

טיפ לאכילה איטית

לאכול רק עם מקלות סושי?!? הרעיון הוא לאכול כל מיני מאכלים עם מקלות.מי בעניין? 🙃
יתרונות האתגר
1. פיתוח סבלנות ומוטוריקה עדינה
2. האכילה הופכת איטית
3. אוכלים פחות.
4. מחזקים קשרים עיצביים שאינם בשימוש ברמה כזאת.
יש הגרלה בכל יום חמישי של תחילת חודש 
‎🤸‍♀️ תייגו אותי באתגר שלכם ותכנסו להגרלה


החופש לבחור בבריאות 🦋
תזונה | כוח | מוח

ייעוץ תזונתי

המזון משפיע על היכולות הפיזיות והמנטליות שלנו. יחד נבנה תפריט תזונתי שבועי, הכולל מעקב ובדיקה מתמשכים. חשוב לי שנתאים התפריט במיוחד עבורך וניישם את העקרונות בשגרה שלך. 

אנחנו לא חייבים

כולנו שונים באופן ההתמודדות שלנו עם שינויים והדרך שנבחר לעשות אותם, וגם יש הרבה דרכים לירידה במשקל, הרבה דרכים לשפר את בדיקות הדם. ​מה שחשוב לטווח הארוך- התמדה. 

חשוב שנמצא בדיוק את מה שטוב לך. וזה לא משנה אם זאת נעל, סנפיר, רולר בליידס או מחלקיים להחלקה על הקרח. זאת בחירה שלך- וזה מה שבטוח!

תזונה למוח = כוח

עוצמה מנטלית היא שילוב של מספר אלמנטים. האלמנט הראשי הוא תזונה, אבל תזונה למעשה תלויה בשינה. שינה משפיעה על בחירת המזונות, על הריכוז ומה שנבחר לעשות. אם לא ישנתי מספיק אני ארצה יותר סוכר והסלט יראה לי מיותר. לא יהיה לי כוח ללמוד או לעבוד ואני אשתה יותר קפה ממה שאני צריכה. שינה של 6-9 שעות בלילה היא המפתח לבריאות. שינה מאפשרת התאוששות פיזית, נפשית,רגשית ונטרול רדיקלים חופשיים במוח. 

תזונה מאוזנת- לתזונה יש השפעה מכרעת על התפקוד המוחי, תזונה נכונה לפי צרכי הגוף היא המפתח לבריאות מיטבית,

ביצוע מספר פעולות פשוטות לקראת האכילה יכול לסייע לנו לאכול בדיוק את הכמות שהגוף שלנו צריך. אז מה הן 7 הפעולות הפשוטות שיבטיחו אכילה נינוחה?

1- שתייה של שתי כוסות מים

2- ראש פנוי להפסקה (מגיע לנו)

3- סגירת מעגל מנטלי עם משימות

4- התפנות ומודעות לבגדים לוחצים

5- הקדשת תשומת לב לטמפרטורת הגוף

6- אכילה מודעת, גוף נושם, רגוע ורפוי

7- הקדשת דקה, לפני האכילה- על מנת להריח את המזון, אכילה בקצב איטי ונינוח.

ארוחה באווירה רגועה מאפשרת לנו ליהנות מהאכילה. נינוחות היא המפתח לדיוק כמויות המזון שאנחנו מכניסים לגוף. כאשר כל תשומת הלב מרוכזת באכילה - הלעיסה יסודית ןהספיגה מקסימלית.

הסחות דעת

כל דבר שעשוי לגרום לאי נוחות גופנית והפיכה של הארוחה למטלה שצריך לסיים. למשל- טלפון, טלוויזיה ופרסומות ברדיו מורידים את תשומת הלב שלנו כלפי גופנו. כמו כן לחץ, כאב, חוסר נוחות גופנית ואי מתן שתן משבשים את המודעות לרעב ולשובע. חשוב להבדיל בין מלאות לבין שובע, אלו שני דברים שונים. 

שובע

שובע הוא מעבר מסר למוח שהגוף קיבל מספיק אנרגיה.​ שובע קשור בריכוזים של חלבונים , שומנים ופחמימות במזון שאנחנו אוכלים. המידע עובר בעזרת סיגנלים למוח. אז מה הסיבה שאכילה סלט עם גרגירי חומוס משביעה יותר מאכילה של ירקות בלבד? החומוס מוסיף אנרגיה שמאפשרת שובע לזמן ארוך יותר.

 

מלאות
מלאות היא לחץ פיזי על דפנות הקיבה, מלווה בתחושה שבא לנו להתפוצץ. הסיבות: שתיית משקאות מוגזים, שתייה מרובה או מהירה או אכילה בכמות גדולה או בקצב מהיר.

הקצב שלי הבחירה שלי

אכילה מהירה

אכילה מהירה גורמת לנו להרגיש אי נוחות ומלאות כאשר זה קצת מאוחר מדי...

אכילה איטית

אכילה איטית של כמות אנרגיה מספקת תאפשר לנו לשבוע. עד שנבחין בשובע יכולות לעבור 20 דקות. ​​

אז בפעם הבאה שאנחנו מתלבטים מה לאכול- חשוב לשים לב שיש לנו את הזמן הדרוש ללעוס בנחת. נוכל ליהנות יותר מהאכילה כשהטלפון רחוק מאיתנו, מוזיקה נעימה מתנגנת ברקע ואנחנו נושמים לרווחה גם אחרי הארוחה :)

לחשוב צלול / שיקמה נחמן

תזונה זה לא רק אוכל, זה גם שתייה.

היא המפתח לאכילה מאוזנת ובריאה.

אנחנו יודעים שזה נכון, 

לשים את השתייה במקום הראשון. 

 

נרכוש הרגל מדהים, 

ונשפר את הביצועים!
 

מאזן הנוזלים חשוב במיוחד,

הוא מבטיח לנו מוח חד

 

התפקוד הפיזי והמנטלי משופרים, 

אנחנו הרבה יותר מרוכזים. 

מים חשובים לעור, לכליות ולשרירים, 

לוויסות הטמפרטורה ולשיפור הביצועים 

 

מומלץ לצרוך מים בכל הזדמנות. 

לפזר בקבוקים בכל מיני פינות. 

 

הדם פחות צמיג זרימה בעורקים.

הלב והגוף פחות מתאמצים. 

אין להסתמך על תחושת צמא, 

פשוט להתרגל לקחת לגימה.

 

עם עם תפוחים ולימונים

לגוון עם סודה או חליטת עלים. 

מה הכי מדבר אליך?

אנחנו שונים בדרך שאנחנו בוחרים, אך דבר אחד משותף לכולנו- כולנו היינו רוצים שמי שמטפל בנו יהיה אכפתי ואחראי.

מה הדרך הכי מתאימה לך?

  • תזונה בריאה, תזונה גמישה, תזונה נכונה ומאוזנת, תזונה טבעית

  • תזונה נבונה יחד עם המשפחה, תזונה נכונה לילדים, תזונה נכונהבגיל ההתבגרות, איזון משקל הגוף:

  • צמחונות וטבעונות או תזונה ללא גלוטן

  • טיפול באכילה רגשית, בניית תפריט לחיטוב, הצרת היקפים, הרזיה נכונה.

  • עלייה במסת הגוף, עלייה במסת השריר, עלייה במשקל, טיפול בתת משקל.

  • תזונה נכונה לילדים, טיפול בהשמנה אצל ילדים

  • נשים- שחלה פוליציסטית, סוכרת הריון, תזונה בהריון ובהנקה ונשים לאחר לידה.

  • פתולוגיות- סכרת, היפרליפידמיה, מחלות לב וכלי דם, יתר לחץ דם, פסוריאזיס, נשירת שיער, מצב רוח ירוד,פיברומיאלגיה,  מגרנות ועייפות.

  • תזונת ספורט, תזונה נכונה למתאמנים, 

  • תזונה מותאמת למטפסים- זה לא משנה אם אתם מטפסים במצוק, בבולדר, בטראד או בקיר הטיפוס- התזונה שלכם משפיעה על ההתאוששות שלכם מהאימונים וחידוש הרקמות. תזונה מותאמת אישית לשמירה על מסת שריר, הפחתת דלקתיות, ירידה באחוזי השומן ותיקון הנזק החימצוני יסייעו לשיפור הביצועים בטיפוס. אין הרבה מה לעשות לגבי כוח המשיכה :) אז נצטרך פשוט- לטפס חזק.

הפוקוס היום הוא על בריאות

כוח מוח בראש סדר העדיפויות

 

אין יעד שלא נוכל לכבוש 

בסך הכל "הכל בראש"