סדנת בריאות ויצירתיות

אנחנו בתקופה של הצפת מידע ותחרות, קשה להתעלם מהגירויים העוצמתיים והפרסומות. נוסיף על זה את אי הוודאות ונקבל עומס רגשי וחרדות. הילדים בורחים ליוטיוב, אנחנו לסדרה ובפועל המצב מזין את עצמו ואין הטבה. שימוש יתר בטלפון מעמיס עלינו המון מידע וברמה הרגשית מהווה נקודת בריחה.

ההצגה מתחילה! זה הזמן להוריד את המסך, כלומר את זמן המסך....לפרוק את העומס הרגשי ולצאת לטבע. בדיוק בשביל יצרנו את סדנת בריאות ויצירתיות, חוויה מהנה ומגבשת לעובדים ולמשפחותיהם:
* לצאת קצת לטבע, לנשום!!!
* זמן איכות, תנועה ובריאות
* קפיצת מדרגה בגיבוש והנאה
* חשיבה פורצת ויצירתית
* הרצאה טעימה על תזונה
* נפש בריאה בגוף בריא
* מערכת חיסון חזקה
* פחות ימי מחלה במשפחה
* חוסן נפשי ויכולת עמידה בלחצים
* העלאת פיריון העובדים ומצב הרוח
* אנרגיות וחשיבה חיובית
* מינוף האפקטיביות

 

הצטרפו לקהילה, מסגרת חברתית נעימה וסביבה שתומכת באורח חיים בריא 

טיפ לאכילה איטית

לאכול רק עם מקלות סושי?!? הרעיון הוא לאכול כל מיני מאכלים עם מקלות.מי בעניין? 🙃
יתרונות האתגר
1. פיתוח סבלנות ומוטוריקה עדינה
2. האכילה הופכת איטית
3. אוכלים פחות.
4. מחזקים קשרים עיצביים שאינם בשימוש ברמה כזאת.
יש הגרלה בכל יום חמישי של תחילת חודש 
‎🤸‍♀️ תייגו אותי באתגר שלכם ותכנסו להגרלה


החופש לבחור בבריאות 🦋
תזונה | כוח | מוח

ייעוץ תזונתי

המזון משפיע על היכולות הפיזיות והמנטליות שלנו. יחד נבנה תפריט תזונתי שבועי, הכולל מעקב ובדיקה מתמשכים. חשוב לי שנתאים התפריט במיוחד עבורך וניישם את העקרונות בשגרה שלך. 

10.png

התחדשות והתאוששות

שינה- שינה מחדשת את האנרגיות שלנו, חוסר שעות שינה משפיע על הבחירות התזונתיות. כשאנחנו עייפים נעדיף להקפיץ את האנרגיות עם סוכר והסלט יראה לנו מיותר. לא יהיה כוח ללמוד ונשתה יותר קפה כדי לעבוד. שינה מאפשרת התאוששות פיזית, נפשית, רגשית ונטרול רדיקלים חופשיים במוח (חידןש נזק טבעי שנגרם לרקמות בתהליך הנשימה). מומלץ לפנק את הגוף ב6-9 שעות בלילה.

תזונה מאוזנת- לתזונה יש השפעה מכרעת על התפקוד המוחי, תזונה נכונה לפי צרכי הגוף היא המפתח לבריאות מיטבית, ארוחה באווירה רגועה מאפשרת לנו ליהנות מהאכילה. נינוחות היא המפתח לדיוק כמויות המזון שאנחנו מכניסים לגוף. כאשר כל תשומת הלב מרוכזת באכילה - הלעיסה יסודית ןהספיגה מקסימלית.

בואו נבחן את עצמנו

האם אנחנו נותנים לגוף לאכול לאט בנינוחות?

1- האם שתינו שתי כוסות מים לפני הארוחה?

2- האם יצאנו להפסקה והתיישבנו לאכול?

3- האם גופנו רגוע ורפוי? האם יש לנו מודעות לבגדים לוחצים?

4- האם קר או חם לנו? הקדשנו תשומת לב לטמפרטורת הגוף?

5- האם לקחנו נשימה? הקדשת דקה להריח את המזון לפני האכילה?

במידה ויש מתח שאנחנו לא יודעים מה לעשות איתו- אפשר לבצע כמה תרגילי כוח לפני הארוחה. להזרים קצת את הדם ולתת ביטוי לרגשות שצצים על פני היום שלנו. 

פעילות גופנית 

אחת הדרכים היעילות לפריקת מתחים. ניתן לבצע תרגילים שמשדרגים את הביטחון העצמי והראייה המרחבית. הפעלת מסלולי חשיבה מגוונים תוך כדי האימון מוסיף עיניין ומגמיש את המוח. כל מה שצריך הוא לקבל הדרכה מקצועית לביצוע אימון נכון. פעילות גופנית מחזקת את מערכת החיסון ומאפשרת לנו להיות בעוצמה מנטלית ורגשית. תמיד אחרי אימון נכנסים לפרופורציות, הכל נראה פשוט. 

עוצמה מנטלית היא שילוב של מספר אלמנטים: שינה, תזונה, אימון והפעלת מסלולי חשיבה מגוונים.

20170826_102543.jpg

אכילה מודעת

טלפון, טלוויזיה ופרסומות ברדיו מורידים את תשומת הלב שלנו כלפי גופנו בזמן האכילה. הסחות דעת משבשות את המודעות לרעב ולשובע. חשוב להבדיל בין מלאות לבין שובע, אלו שני דברים שונים. 

שובע

שובע הוא מעבר מסר למוח שהגוף קיבל מספיק אנרגיה.​ שובע קשור בריכוזים של חלבונים , שומנים ופחמימות במזון שאנחנו אוכלים. המידע עובר בעזרת סיגנלים למוח. אז מה הסיבה שאכילה סלט עם גרגירי חומוס משביעה יותר מאכילה של ירקות בלבד? החומוס מוסיף אנרגיה שמאפשרת שובע לזמן ארוך יותר.

 

מלאות
מלאות היא לחץ פיזי על דפנות הקיבה, מלווה בתחושה שבא לנו להתפוצץ. הסיבות לתחושת מלאות: שתיית משקאות מוגזים, שתייה מרובה או מהירה או אכילה בכמות גדולה או בקצב מהיר.

הקצב שלי הבחירה שלי

אכילה איטית

אכילה איטית של כמות אנרגיה מספקת תאפשר לנו לשבוע. עד שנבחין בשובע יכולות לעבור 20 דקות. ​​

אז בפעם הבאה שאנחנו מתלבטים מה לאכול- חשוב לשים לב שיש לנו את הזמן הדרוש ללעוס בנחת. נוכל ליהנות יותר מהאכילה כשהטלפון רחוק מאיתנו, מוזיקה נעימה מתנגנת ברקע ואנחנו נושמים לרווחה גם אחרי הארוחה :)

אנחנו לא חייבים

כולנו שונים באופן ההתמודדות שלנו עם שינויים והדרך שנבחר לעשות אותם, ​מה שחשוב לטווח הארוך- הוא שנמשיך ונתמיד. 

נתמיד במשהו שאנחנו אוהבים. זה לא משנה אם זה: נעל, סנפיר, רולר בליידס, נעלי בלט, נעלי רכיבה או מחלקיים להחלקה על הקרח. העיקר שנעשה זאת שוב ושוב.

DSC_2933.JPG
גכככ.png
גדשגשדרש.png
כגדככ.png
גג.png

לחשוב צלול

חילוף החומרים תלוי מאוד בשתייה.

המפתח לאכילה מאוזנת ובריאה.

 

מים חשובים לעור, לכליות ולשרירים, 

נהיה הרבה יותר מרוכזים ונשפר את הביצועים.

מאזן הנוזלים חשוב במיוחד,

הוא מבטיח לנו מוח חד.

Herbal Tea

מומלץ לצרוך מים בכל הזדמנות. 

לפזר בקבוקים בכל מיני פינות. 

 

הדם פחות צמיג זרימה בעורקים.

הלב והגוף פחות מתאמצים. 

 

מים עם תפוחים ולימונים

סודה, תה או חליטת עלים. 

מה הדרך הכי מתאימה לך?

  • תזונה בריאה, תזונה גמישה, תזונה נכונה ומאוזנת, תזונה טבעית

  • תזונה נבונה יחד עם המשפחה, תזונה נכונה לילדים, תזונה נכונה בגיל ההתבגרות, איזון משקל הגוף.

  • צמחונות וטבעונות או תזונה ללא גלוטן

  • טיפול באכילה רגשית, בניית תפריט לחיטוב, הצרת היקפים, הרזיה נכונה.

  • עלייה במסת הגוף, עלייה במסת השריר, עלייה במשקל, טיפול בתת משקל.

  • תזונה נכונה לילדים, 

  • נשים- שחלה פוליציסטית, סוכרת הריון, תזונה בהריון ובהנקה ונשים לאחר לידה.

  • פתולוגיות- סכרת, היפרליפידמיה, מחלות לב וכלי דם, יתר לחץ דם, פסוריאזיס, נשירת שיער, מצב רוח ירוד,פיברומיאלגיה,  מגרנות ועייפות.

  • תזונת ספורט, תזונה נכונה למתאמנים, 

  • תזונה מותאמת למטפסים-תזונה מותאמת אישית לשמירה על מסת שריר, הפחתת דלקתיות, ירידה באחוזי השומן ותיקון הנזק החימצוני יסייעו לשיפור הביצועים בטיפוס. אין הרבה מה לעשות לגבי כוח המשיכה :) אז נצטרך פשוט- לטפס חזק.התזונה שלכם משפיעה על ההתאוששות שלכם מהאימונים וחידוש הרקמות.

20140523_173511.jpg

  בכל שאלה, מומלץ לכתוב

%D7%90%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%